اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس برای دل غمگینم

اس ام اس دل شکستگی ها



اس ام اس برای دل غمگینم


بهتره نداشته باشمت

تا این که داشته باشم و ندونم

با چند نفر شریکم

  
اس ام اس برای دل غمگینم

تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست

اما کاش از پستی بلندی هاش

پست بودن رو یاد نمیگرفتی


اس ام اس برای دل غمگینم


به بعضیا باید گفت

بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت


اس ام اس برای دل غمگینم

اشتباه من املایی بود

من فقط او را همدرد نوشتم

گویا او هم

 درد بود


اس ام اس برای دل غمگینم


از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری

اومدی

 زندگیمو شخم زدی

 زیر و رو کردی رفتی


ااس ام اس برای دل غمگینم


بعضی وقتا لازمه گیاه باشی و فتوسنتز کنی

 ولی محتاج بعضیا نباشی


اس ام اس برای دل غمگینم

همه چیز عوض شده جز تو

تو از اول هم عوضی بودی


اس ام اس برای دل غمگینم


احترام من نسبت به تو

به تنت زار می زند

باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم

تا کمی اندازه ات شود


اس ام اس برای دل غمگینم


دستگاه مشترک مورد نظر

 از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است

لطفا دیگر تنهایش بگذار

اس ام اس برای دل غمگینم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد