اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس حقیقت تلخ

اس ام اس حقیقت تلخ



اس ام اس حقیقت تلخ


مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که

 موبایل ها میره روی سایلنت…

  

اس ام اس حقیقت تلخ


با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد…

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد



اس ام اس حقیقت تلخ


به سلامتی رفیقی که

 تو رفاقت کم نزاشت

 ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره


اس ام اس حقیقت تلخ


بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم

 وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم


اس ام اس حقیقت تلخ


اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام
 خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق
 همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام


اس ام اس حقیقت تلخ

همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،

که خوب می بازند


اس ام اس حقیقت تلخ


من که به هیــــــچ دردی نمیخورم


این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!


اس ام اس حقیقت تلخ


حکم فراموشیت را آوردند

 ولی به یاد “مهربانیهایت” امضا نکردم


اس ام اس حقیقت تلخ


چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم

 به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من



اس ام اس حقیقت تلخ


کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟”

و تو جواب میدی “خوبم!”

 کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه:

“میدونم خوب نیستی…”


اس ام اس حقیقت تلخ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد