اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و غمگین sms asheghane ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



چه “شوری” میزند دلم وقتی  در چشم دیگران
اینقدر “شیرین” میشوی !

  

اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



چقدر دوست دارم با خیال راحت
یک نفس عمیق بکشم
نفسی که پر باشد
از بوی آرامش وجود تو


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم
حالا یک بار از شهر می رویم
یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم
اما خاص بودن عشق تو
مرا هم خاص کرد


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



وقتی گرمای نگاه تو نیست این میشود حال و روز زمستانی من
سرماخوردگیهای پی در پی ، تب و لرز های بی پایان


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم می نوشتی
سواد نداشتم اما به دستان تو اعتماد داشتم
حالا سواد دارم اما دیگر به چشمانم هم اعتماد ندارم


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



در دفتر دل یاد تو سرمشق من است
 یادم نرود یاد تو تکلیف من است


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس
 شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin



پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست
چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane ghamgin

نظرات 1 + ارسال نظر
katayon یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 20:12

Aliiii vali kam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد