اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس یلدا تبریک یلدا sms yalda tabrik yalda

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



شب یلدا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه ،هرگز زوالش
شب یلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب یلدا زحزن و غم مبراست

  

اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



امسال چه زیباست
شب یلدای من  طولانی ترین شبی که به تو فکر مکینم
و از یادآوری نگاه پر مهرت  شب سیاهم لبریز از نور عشق میشود


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



آری امشب شب یلدا است…..

شب فال…..شب عشق…..
شب هندوانه…..وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید جز اینکه
امشب شب تنهایی من است


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



من بلندای شب یلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟ عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب یلدا بود


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



شب یلدای من آغاز شد….
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…..
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



سهم من از شب یلدا شاید…
قصه ای از غصه  و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی شبی مایوس و سرگردان  دارم امشب


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda



شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام
از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام
گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من
اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام


اس ام اس یلدا تبریک یلدا
sms yalda tabrik yalda

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد