اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است

روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




قایقت می شوم بادبانم باش

بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم

باد هوا شود دورترمان کند !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم

ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ ﺑﺪﻫﺪ

ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




معجزه اون اسمسیِ که

میتونه حال تورو تو یه ثانیه عوض کنه ^_^



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




اگر احساسم را هم خواستی بخری ، به روی بسته اش دقت کن …

نه قیمت دارد ، نه تاریخ انقضاء

برعکس احساسات تو که بارکد دارد !

حساب شده ی حساب شده !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری

ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری . . . !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




لحظه ای در گذر از خاطره ها

ناخودآگاه دلم یاد تو کرد

خنده آمد به لبم شاد شدم

گویی از قید غم آزاد شدم

هر کجا هستی دوست ، دست حق همراهت



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




همه کارهایت را بخشیدم

جز آن تردید آخر هنگام رفتنت

که هنوز مرا به برگشتنت امیدوار نگه داشته

ما بهم نمیرسیم اما بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! یا علامت رضایت

وقتی بهت میگویم دوستت دارم …



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




و آن نازنین کجاست که یادم نمیکند

صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمیکند



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”

فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره …



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




هرگز منتِ احساسی رو نکش

که به زور داره برات خرج میشه…



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




شنیده بودم پا قلب دوم است اماباور نداشتم !

تا آن زمان که فهمیدم وقتی دل ماندن ندارم پای ایستادن هم نیست !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




من «خاطرت» را می خواستم

نه «خاطره ات» را…!



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




خدایا

‏”تنها‏” نگذار …

دلی را که هیچکس

‏”دردش‏” را نمیفهمد



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba




گاهی آنکه سراغی از تو نمی گیرد

دلتنگترین برای دیدن توست و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره می شود

همیشه آنکه تو او را نمی بینی نامهربان نیست …



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 11
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد