اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




در همین حسرت که یک شب راکنارت مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی !؟



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




ای سبزترین خاطره در باغ وجودم

دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم

گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟

گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی

سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




شب مانده و پروانه من منتظر است

تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت

برگرد بیا شانه من منتظر است . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




تاپ‌تاپِ قلبت

موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان

برایم تجویز کرده‌اند . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




همیشه رفتن بهترین نیست

گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




قدیم ها سلام سلامتی می آورد

الان سلام خداحافظی می آورد . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba




شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 12
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد