اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید 93 SMS ASHEGHANEH




اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




من اگر عاشقانه می نویسم
نه عاشقم نه شکست خورده.....
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم
بماند.......
  


اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




در این ژرفای دل کندن ها
و عادت ها و هوس ها
فقط تمرین آدم بودن می کنم.....
همین و بس...............



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




فقط گاهی حرف تو که می شود....
بوی تو که می رسد....
تو نفس گیر می شوی...
دلم..........مثل اینکه تب کند
سرد و گرم می شود.....
توی سینه ام چنگ می زند
آب می شود.........



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




عطر شمعدانی ست.......
گوشه ی دلم......
هر وقت.....
می خواهمت......
چشمهایم را می بندم......!
و عمیق....نفس می کشم....!

 

اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




همسرم.......
میدانم
فرهاد
نیستی که کوه بکنی برایم.....
ظرف ها
را که می شویی یعنی
"دوستم داری"....


اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




زندگی کوتاه است.....
تا زمانی که دندان دارید
لبخند بزنید.....



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن
با تو پیدا خواهد کرد
نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه.....!



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




دوستـتــــ دارم ، همیـن ؛
این نه قـابل محاسبهـ استــ نهـ قابـل شمـارش ،
حتی نمی تـوانی میـزانـش را تخمـیـن بـزنـی !
بی انـتهـاستــ تا وقـتی هسـتـم تا وقـتی هسـتـی ،
هسـتـــ بهـ امـتـدادِ زنـدگـی …



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




دوری مان
برای تو نمی دانم چگونه می گذرد ...
اما برای من .... !
انگار بر گلویم خنجر گذاشته اند و نمی بُرند .... !!!



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




به شانه هایم زدی ...
که تنهاییم را تکانده باشی ...
به چه دل خوش کرده ای ...
به تکاندن برف از شانه های آدم برفی!



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH




آسمان به آسمان ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا
هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود



اس ام اس عاشقانه جدید 93
SMS ASHEGHANEH
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد