اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید سری 69 sms jadid in bisms




اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




از تصادف جان سالم به در برده بود و مى گفت :

زندگى اش را مدیون ماشین مدل بالایش هست

و خدا همچنان لبخند میزد …
  


اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




غلط است این تفکر که بپنداریم زندگى مى گذرد

بپذیریم عزیز زندگى مى ماند من و تو مى گذریم



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




دستانش در دست من ، نگاهش در خیابان و دلش …

این یکى را نمیخواهم بدانم



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




لعنت به دنیایى که

غمش قسمت ما شد



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




خسته ام ازین زندان که نامش زندگیست

پس قشنگى هاى دنیا مال کیست؟



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




غربت آن است که

بدانند کجایى و نگیرند خبرى



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




بیچاره دلم !

آنقدر ساده است که اگر صداى شرشر باران بشنود خیس می شود



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




مادر

دندانم شکست به خاطر سنگریزه اى که

در خوراکم بود ، دردم گرفت نه براى دندانم براى کم سو شدن چشمانت



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




هرچند تیر، مشک و دلم را دریده است

اى آب همتى کن و تا خیمه ها مریز



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




بسته راه نفسم ، بغض و دلم شعله ور است

چون یتیمى که به او فحش پدر داده کسى



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




تحویل نمیگیرم

سالى را که بدون تو تحویل شود



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




دلم یک خواب می خواهد

به سنگینى یک مرگ



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




همه چیز داشت خوب پیش می رفت

تقریبا تمام راه را رفته بودم

چقدر دیر متوجه شدیم قسمت هم نیستیم؟



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




رابطه ها شدن قضیه اون یارو که

پوست موز دید گفت : اه باز باید بخورم زمین



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




بیا کلاغ

مى رسانمت…

من به آخر قصه نزدیکم…



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




به بعضى ها باید گفت

شما که میتونستى انقدر بد باشى

غلط کردى اولش اونقدر خوب بودى



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




یادت بماند

درتقویم رفاقت ما چیزی به اسم فراموشی
 نیست

فوق تخصصى واسه عزیزدلم تنهاترین تنها



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms




عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد

نه اغاز سالی که از ان بی خبر است

آخر سالت قشنگ



اس ام اس جدید سری 69
sms jadid in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد