اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 16 sms asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟
  


اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




کرم دندان هایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh




خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود



اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد