اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار حالگیری SMS KhandeDar HalGiri




اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه ﺍﯾﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟

ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ

و در واقع ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻭﻥ

ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ
  


اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




سردرگم و مضطرب و ناامید رسیدم به یه کوه و صخره ای

بلند و فریاد زدم : آیا امیدی هست ؟

جوابی آمد

داد نزن روانی

بله

مدرسان شریف

تلفن بیست و نه دوتا شیش



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




دانشمندان به تازگی دریافته اند

که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی

برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است !



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




موقع قر دادن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید

خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




رفتم دستشویی گوشیمم تو دستم بود

دقیقا بالای مدخل توالت رفتم گوشیمو بذارم جیبم

که یهو از دستم افتاد ، منم با یه حرکت انتحاری با پا با تمام قدرت زدم زیر گوشی

زاااارت خورد به سقف دستشویی بعد پخش شد !

لاششو گرفتم ، درش پرت شد اونور ، باتریشم داشت میومد

سمت سوراخی که با پام کنترلش کردم !

یعنی یه همچین آدم سریع و فرزی هستم من !



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




چقدر چاق شدی چیست ؟

جمله ای که میتونه درجا جنس مونث رو از پا دربیاره

و در طولانی مدت باعث افسردگی اون شخص بشه



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




یکی از دوراهی های اصلی زندگیم توی بچگی این بود که

هربار بستنی دو قلو می خریدم تو این می موندم که

باید با دو دست بگیرم همون جور که به هم چسپیده بخورم

یا جداشون کنم اول این یکی بعد اون یکی



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




آدما کلا سه دستن :

یا منو دوس دارن

یا دوس دارن منو دوس داشته باشن

یا اصن آدم نیستن

یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم !



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون

میگفتم این ستاره منه ولی وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست

فردام جلسه چهل و هفتم فیزیوتراپیمه



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri




همه ی آدمایی که تو تنهاییشون آهنگ گوش میدن

فکر میکنن اون آهنگ واسه حال و روز اونا خونده شد

درحالیکه برو بابا دلت خوشه



اس ام اس خنده دار حالگیری
SMS KhandeDar HalGiri
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد