اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستت دارم جدید New love sms




اس ام اس دوستت دارم جدید
New love sms




دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از مـــــن نیست

تو زیادی دوست داشتنی هستی
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار تا حالا دقت کردین 93 SMS Khandedar




اس ام اس خنده دار تا حالا دقت کردین 93
SMS Khandedar




دقت کردین وقتی نوبت ما میشه نون بگیریم

همون موقع آشنای شاطرم میاد نون بگیره ؟
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93 SMS sher




اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93 SMS Ghamgin




اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93
SMS Ghamgin




در کنار ساحل دریای غم

قایقی میسازم از دلواپسی

بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت

یک مسافر از دیار بی کسی
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید بخش 57 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست
 
ادامه مطلب ...