اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه باحال


اس ام اس جدید
اس ام اس عاشقانه باحال



اشک ها ریزم اگر شب به آخر برسد

 شب فقط یاد توام کاش به آخر نرسد


  


اس ام اس عاشقانه باحال


تو که قصد جدائی کرده بودی  خیال بی وفائی کرده بودی

چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی


اس ام اس عاشقانه باحال


دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز ازت میخوام

همیشه عاشق بمونی


اس ام اس عاشقانه باحال



روی باغ شانه هایت هر و قت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت  میکنم


اس ام اس عاشقانه باحال


تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد


اس ام اس عاشقانه باحال


عاشقی مثل فوتبال میمونه

 اگه مهربونی کنی گل میخوری !


اس ام اس عاشقانه باحال


من عاشق آن گلم که در بیابان عشق پژمرده شد

 ولی منت باران نکشید


اس ام اس عاشقانه باحال


دیدار شما آرزوی ماست

روابط عمومی شرکت چشمان بی قرار !!!


اس ام اس عاشقانه باحال


ای کاش

 این جای خالی را تو برایم پر کنی



اس ام اس عاشقانه باحال

دلم میخواد گریه کنم

 برای مرگ رازقی

برای نابودی عشق

واسه زوال عاشقی

اس ام اس عاشقانه باحال
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد