اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه دلتنگی



چشم ماه تو عجب جلوه گه بیداد است

خدا به روی تو سر عشق کدام استاد است

خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود

 صید را زنده گرفتن هنر صیاد است



  

اس ام اس عاشقانه دلتنگی



من گرفتار سکوتی هستم که گویا از هر فریادی بلندتر است



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



محبان را غم محبوب سخت است

 فراق مهربان خوب سخت است

ز هستی دل بریدن نیست مشکل

 دل کندن از محبوب دلربا سخت است



اس ام اس عاشقانه دلتنگی



خدایا دلم گرفته

میان این همه آرزوها

دلتنگ ترین بنده ات را دریاب


اس ام اس عاشقانه دلتنگی



ای بشر آخر پنداری که دنیا مال توست

 ورنه پنداری که عجل دنبال توست

هرچه خوردی مال مور

 هر چه بردی مال گور

هر چه مانده مال وارث

 هر چه کردی مال توست


اس ام اس عاشقانه دلتنگی



گرچه از خاکیم و مشتی خاک زیر انداز ماست

 آسمان کوچکترین بازیچه پرواز ماست


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


نبردی از وفا یک ذره بویی

به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته میگویم قبول کن

عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


سفر کردی غروبی از کنارم

تو را ای کاش میشد باز دارم

تو میگفتی که میآیی دوباره

از آن روز دائما چشم انتظارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


خانه دل جای بیگانه نیست

 زود بیا تو میخوام در رو ببندم !



اس ام اس عاشقانه دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد