اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه ناب

اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه ناب


تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

 حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد


  


اس ام اس عاشقانه ناب


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم

 که چشم من به هر چشمی نمی نازد


اس ام اس عاشقانه ناب


هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش

 تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم


اس ام اس عاشقانه ناب


زندگی قافیه باران است

من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی


اس ام اس عاشقانه ناب


من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم

 و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی


اس ام اس  عاشقانه ناب


سخن ، آغاز گفتن نیست

 نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار


اس ام اس عاشقانه ناب


در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم

آید از تربت من بوی وفاداری تو


اس ام اس عاشقانه ناب


سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک


اس ام اس عاشقانه ناب


کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد

من که نه کوهم و نه سنگ


اس ام اس عاشقانه ناب


به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد

دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد


اس ام اس عاشقانه ناب


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد