اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه ناب

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ناب


من عمر تباه کردم ، اما توبه

 من نامه سیاه کردم ، اما توبه

در محضر دیدگانت ای صاحب عصر

صد بار گناه کردم ، اما توبه


  
اس ام اس عاشقانه ناب

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم


اس ام اس عاشقانه ناب


روز و شب فکر توام

 در خواب میبینم تو را 

خواب شب پوج است

 من بیدار میخواهم تو را


اس ام اس عاشقانه ناب


میگن عاشق ها عشقشون رو زیبا میبینن

 این دفعه که دیدمت زیباتر شده بودی

نمیدونم هر دفعه تو زیباتر میشی یا من عاشقتر


اس ام اس عاشقانه ناب


اشک رازی است

 لبخند رازی است

 عشق رازی است

اشک آن شب

لبخند عشقم بود


اس ام اس عاشقانه ناب


بشکست دلم کسی صدایش را نشنید

آری ، دل مرد بی صدا میشکند


اس ام اس عاشقانه ناب


راز دلت را به چشم هایت نگو

 چون میگریند و راز نگهدار نیستند


اس ام اس عاشقانه ناب


نوشتم بر در و دیوار خانه

 که بعد از من بماند این نشانه

اگر گویند نویسنده کجا رفت

بگوئید رفته از دست زمانه


اس ام اس عاشقانه ناب


در باغ دلم جوانه ای باید و نیست

 شوق غزل ، ترانه ای باید و نیست

خواهم که تو را ببینم اما چه کنم

 دیدار تو را بهانه ای باید و نیست


اس ام اس عاشقانه ناب


دوستی برگ گلی نیست که بر باد رود

تشنه را آب محال است که از یاد رود


اس ام اس عاشقانه ناب
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد