اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه بی وفایی


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه بی وفایی


دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر

 چو دیدم دوست میدارد دلت

 دل های ویران را

   


اس ام اس عاشقانه بی وفایی



باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

 آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

 های های دل دیوانه من پنهانی است



اس ام اس عاشقانه بی وفایی


زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت

و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم


اس ام اس عاشقانه بی وفایی



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



اس ام اس عاشقانه بی وفایی


ای عشق شکسته ام مشکن ما را

 اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی میبینیم

 ای دوست مبین به چشم دشمن ما را



اس ام اس عاشقانه بی وفایی

زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 آنچه جان کند تنم

 عمر حسابش کردم



اس ام اس عاشقانه بی وفایی



ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم



اس ام اس عاشقانه بی وفایی


مصرعی از قلب من

 با مصرعی از قلب تو

 شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق



اس ام اس عاشقانه بی وفایی



از درون قلب توست جهان چو دوزخ

 دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت



اس ام اس عاشقانه بی وفایی


امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

 که هیچ وقت نجات پیدا نکنی


اس ام اس عاشقانه بی وفایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد