اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه غمگین



چه سخته در جمع بودن

ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن

ولی در خود به آرامی شکستن




  


اس ام اس عاشقانه غمگین


ساکنان دریا پس ار مدتی

صدای امواج را نمیشنوند

چه سخت است قصه عادت


اس ام اس عاشقانه غمگین


روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

 جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهائی خود


اس ام اس عاشقانه غمگین


سنگ هائی که من از یاد تو بر دل میزدم

خانه ای میشد اگر خانه بنا میکردم


اس ام اس  عاشقانه غمگین


زندگی ام یه سان پروانه ایست

که دور شمعی خاموش پرهایش میسوزد

و من چه بیهوده به فکر نشسته ام حسرت پرواز را 


اس ام اس عاشقانه غمگین


پروانه به دور شمع چرخید و بال و پرش سوخت

 بیچاره از این عشق

فقط سوختن آموخت


اس ام اس عاشقانه غمگین


چه خوب بود همه آدمها میفهمیدند

 فبل از اینکه فسیل شوند

 به یکدیگر محبت کنند


اس ام اس عاشقانه غمگین


روزی با خودم فکر میکردم

 که اگر او را با غریبه ای ببینم 

شهر را به آتش میکشم

اما الان حتی حاضر نیستم

کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست


اس ام اس عاشقانه غمگین


شبیه برگ پائیزی پس از تو قسمت بادم

 خدا حافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم


اس ام اس عاشقانه غمگین


دل من در سوگ یاران ماتم گرفته

گل من پژمرده در باد فصل بهاران غم گرفته

اینجا غمگینن شب در کمینن یار من کو ؟

یاری نمیبینم


اس ام اس عاشقانه غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد