اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عید فطر وداع با رمضان

اس ام اس عید سعید فطر



اس ام اس
عید فطر وداع با رمضان



عید صیام آمد و ماه صیام رفت

  لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

 شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

  گرد غم گناه ز جان عوام رفت


 
اس ام اس عید فطر وداع با رمضان

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش  افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است


اس ام اسعید فطر وداع با رمضان


خدایا

سی شب به تو التماس کردم

این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن

احسان و عتاب طالب ام من 


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


ای ماه صیام ارچه مرا خود خطری نیست‌

 حقا که مرا همچو تو مهمان دگری نیست‌

ای داده به باد این مه بابرکت و باخیر

 مانا که‌ت از این آتش در دل شرری نیست‌


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد

معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

 به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

 میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

 هلاک آن دو لبم  حال بوسه ای بفرست


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


عید آمدو خنده به لبان شد

 در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوزنخوردن

 گوهربه کلامم رمضان شد


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


مژده که رسید دعوت دوست

 مهمانی دوست وه چه نیکوست

عید رمضان بهار جان هاست

 جانی که چنان علی خدا جوست


اس ام اس عید فطر وداع با رمضان


منّ شوال علینا

 و حقیق بامتنان

 جا باقصف و بالعز

  فو تعزید القیان

 او فی الاشهر لی

 ابعدها من رمضان

معنی

ماه شوال بر ما منت گذاشت

 پس سزوار سپاس است

با شادی و نغمه بانوان آمد

 با‌وفاترین ماهها برای من

همان دورترین آنان از رمضان می باشد


اس ام اسعید فطر وداع با رمضان
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد