اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس در مدح امام زمان(عج)

اس ام اس امام زمان (عج)

اس ام اس
در مدح امام زمان(عج)


در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛

غافل ازاینکه تا آن مردنیاید

 باران نمی بارد


  
اس ام اس در مدح امام زمان(عج)


مهدی جان روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)



بی تو ای صاحب زمان

بی قرارم هر زمان

از غم هجر تو من دلخسته ام

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)



اندر آیینه ی دل، عکس شهی می طلبم

به حریم حرم دوست، رهی می طلبم

روز و شب ناله زنان، ندبه کنان، اشک فشان

 از خدا دیدن رخسار مهی می طلبم



اس ام اس در مدح امام زمان(عج)



مُردم به خدا از غم هجران و جدایی

 ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی

بر حال دل زار، تو خود خوب گواهی

 جز عشق تو ما را نبود هیچ گناهی


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)


به امید روزی که همه ی پیامک های جهان این باشد:

 ” مهدی فاطمه آمد . “


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)


ای چاره ی درخواستگان ادرکنی

ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف

یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)


پیامبر اکرم(ص) :

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش

 صلوات


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)


تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم

شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من

 تا چند سیل اشک روان از بصر کنم



اس ام اس در مدح امام زمان(عج)



در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم

 تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی

 تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم


اس ام اس در مدح امام زمان(عج)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد