اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور




اس ام اس امام زمان (عج)



اس ام اس
  امام زمان (عج) و ظهور


اسیر پنجه ی دردیم بی تو

 نگاه نرگسی زردیم بی تو

اگر چشم انتظار تو نبودیم

در این دنیا چه می کردیم بی تو


  
اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


ای سوی تو عالم نگران ادرکنا

 شد دوری تو به ما گران ادرکنا

طغیان ستم گذشت از حد مهدی

 ای ریشه کن ستمگران ادرکنا


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور



در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی

 من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری

 در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند

 نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان میکند


اس ام اس  امام زمان (عج) و ظهور



کوچه های شهر ما ویران نمی ماند عزیز

 کار و بار عشق بی سامان نمی ماند عزیز

یک نفر فردا زمین را نور باران می کند

 «مهدی» ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز . . .


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


ای طبیب زخمهای بی قرار

 ای قرار بی قراریها بیا

کس نمی فهمد زبان زخم را

 ای دوای زخم کاریها بیا


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


بی نوایم نوای من مهدیست

دردمندم دوای من مهدیست

من غریبم در این زمانه ولی

مونس آشنای من مهدیست


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


زمستان خسته شد از بی بهاری

جهان می لرزد از این بی قراری

گمانم جمعه ای باقی نمانده

خدایا

 تا به کی چشم انتظاری 


اس ام اس  امام زمان (عج) و ظهور


گمان کنم که زمانش رسیده برگردی

به ساحت شب قدر ای سپیده برگردی

هزار بیت فرج نذر می کنم شاید

 به دفتر غزلم ای قصیده برگردی


اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


هزار جمعه رسید , نگار ما نرسید

هنوز وعده دیدار یار ما نرسید

نوای قلب و دل بی قرار ما این است

 دوای دل بی قرار ما نرسید

اس ام اس امام زمان (عج) و ظهور


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد