اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار

اس ام اس امام زمان (عج)



اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار

چنین که یخ زده ایمان من اگر هر روز

 هـزار بار بـیایـد بـهار کافـی نـیـسـت

خودت دعا کن ای نازنین که برگردی

 دعای این همه شب‌ زنده‌دار کافی نیست


 
اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار

شعله ی آتش هجران تو جان می سوزد

 و ز فراق تو دل پیر و جوان می سوزد

این چه درد است کزو خون جگر می ریزد

 وین چه سوز است کزو جان جهان می سوزد


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


ای که گهواره ی تو ساحل امواج دلم

 دیدن روی نکویت شده معراج دلم

کرده خال رخ زیبای تو تاراج دلم

 به خدا عشق و ولای تو شده تاج دلم


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


هستی ام بسته به هستی تو ای هستی من

 ای که از چشم خمار تو بود مستی من

ای که هستی دو جهان یار به بی دستی من

 تو بیا و منگر بر گنه و پستی من


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


گرچه دل من به یاداوخائن نیست

 هرکس که بدون او نشست مومن نیست.

انگار زمـان فقط به یـاد آقـا ست،

یـک لحظه به اصطلاح مـا ساکن نیست


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم

به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا

 نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


همه گنجهای دنیا به فدای تار مویت

 همه عاشقان عالم تشنه ی می سبویت

همه زنده انداز توکه توحاضری همیشه

دل من گمست و غایب وبه ره به جستجویت


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


اگر مهدی زهرا باز گردد

 جهان آیینه اعجاز گردد

سرم را پیش پایش می گذارم

 که با خاک رهش دمساز گردد


اس ام اس  امام زمان (عج) و انتظار


عمریست که از حضور جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است که ما برگردیم

 ماییم که در غیبت کبری ماندیم


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار


عمری به جز بیهوده گفتن سر نکردیم

 تقویمها گفتند و ما باور نکردیم

دل در تب لبیک تاول زد ولی ما

 لبیک گفتن را لبی هم تر نکردیم


اس ام اس امام زمان (عج) و انتظار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد