اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پ ن پ جالب و داغ



اس ام اس پ ن پ جالب و داغ

عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم

پَ نه پَ دکتری

 دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا


 
اس ام اس پ ن پ جالب و داغ

 

ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه

میگم پــَ نَ پـــَ

قناریه متال میخونه


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو

 میگه روشنش کنم ؟

پَـــ نَ پَــــ

 تو بزن دو

 من هُل میدم روشن شه


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


رفتیم کوه

 دارم چوب جمع میکنم

میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی

پَـــ نَ پَـــ

پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


شنگول سگشو میبره دامپزشکی منشی میگه سگت مریضه

شنگول:پ ن پ

خودم هاری گرفتم سگم گف من اینجا اشنا دارم بیا بریم دکتر ببینتت


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


پشت در اتاق عمل وایستادم منتظر دکترم که برم برای زایمان

پرستاره اومده نگام میکنه میگه زاءو شمایی

میگم پـَـ نـَـ پـَـ

خواهرمه.. ترسیده منو فرستاده جاش


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


تو اتوبوس از رو صندلی پا شدم جامو بدم یه پیرمرده میگه پا شدی من بشینم

پـَـ نـَـ پـَـ

پا شدم با میله های اتوبوس استریپ تیز برقصم شما مسافرا تا مقصد حال کنین


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


ساعت ۸ صبح کلاس داریم

منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .

 استاد میگه چیه خوابت میاد

 پـَـ نـَـ پـَـ

میخوام بخورمت


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ

تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه؟

 منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ

نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ


دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم

میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن .میگه در خونه رو؟

پَـــ نَ پَـــ

در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها


اس ام اس پ ن پ جالب و داغ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد