اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پ ن پ 92





اس ام اس
پ ن پ 92

به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه

میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ

بزن ۳فوتبال داره


  
اس ام اس پ ن پ 92

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین،

میگه بال مرغ؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ

بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم


اس ام اس پ ن پ 92


پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.

میگه اِ ؟ فوت کرده ؟

 میگم پـَـــ نَ پـَـــــ

تمرینی اومدیم مانور


اس ام اس پ ن پ 92


مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟

گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ

میخوام گلای سفره رو اب بدم


اس ام اس پ ن پ 92


دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم ازراه اومده میگه خوابه

میگم پَـــ نَ پَـــ

رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه



اس ام اس پ ن پ 92


سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟

عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی


اس ام اس پ ن پ 92


به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!

پ ن پ

پس مستحبه


اس ام اس پ ن پ 92


همسایمون عروسی داشتن

دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد.دوستم گفت عروسیه

 پـَـ نـَـ پـَـ

همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه


اس ام اس پ ن پ 92


رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟!

میگم:میخوای نماز بخونی؟!

 میگه: پـَـ نـَـ پـَـ

میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم


اس ام اس پ ن پ 92


رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟

گفتم پَــــ نَ پَــــ

 من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم


اس ام اس پ ن پ 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد