اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خداحافظی و دل شکستن

اس ام اس خداحافظی و جدایی


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن

نمیتونم ببخشمت 

 دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم

 گندیدی و بریدمت

خدا حافظ

  
اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


از تو تنها یک حس مانده با من امشب

که تو را گم بکنم پیش بیهودگی احساسم

آخرین بار، سلام

 آخرین بار، خدا حافظ


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم

مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی

وبرایم دستی تکان دهی


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست

اولش ترسناک

 بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد

فراموش می کنم

خدا حافظ


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


ای کاش آشنائیها نبود

 یا به دنبالش جدائی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا

یا مرا از او نمی کردی جدا


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی

رو بگیری که با

 خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


گفتی محبت کن برو

 باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی

 دارم محبت می کنم


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


اگه گفتم خداحافظ

 نه اینکه رفتنت ساده است

نه اینکه می­شه باور کرد دوباره آخر جاده است

خداحافظ

 واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


از زندگیت بیرون میروم برای همیشه

مثل همیشه عقربه ها نمیزارن حرف بزنم

خیلی دیره  میدونستم دیر میشه

اینو از همون سلام اول فهمیدم

تا دیر نشده خداحافظ


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن


خدا حافظ

گل لادن تموم عاشقا باختند

ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن

خدا حافظ

گل پونه گل تنهای بی خونه

لا لایی ها دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه


اس ام اس خداحافظی و دل شکستن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد