اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تبریک برای تولد


اس ام اس تولد

اس ام اس تبریک برای تولد


ای روشنی گسترده

ای زیبایی محض

ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک

  
اس ام اس تبریک برای تولد

جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو

خوشبختی بیشتر آرزو میکنم



اس ام اس تبریک برای تولد



تقدیم به کسی که با تولدش

 تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک



اس ام اس تبریک برای تولد



عزیزترینم

باهات میام نفس نفس

تو آسمون ، توی قفس

از اولش تا آخرش

دوستت دارم ، همین و بس

از طرف دوست دار تو


اس ام اس تبریک برای تولد



عزیزم

 تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان

 تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک برای تولد


ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

 آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک برای تولد


امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم


اس ام اس تبریک برای تولد



جشن کوچکی در دلم برپاست

 چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

چشنی با شکوه و بزرگ

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک برای تولد



تبریک دست خالی مرا

با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک برای تولد


همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم


اس ام اس تبریک برای تولد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد