اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تولد جدید و زیبا


اس ام اس تولد



اس ام اس تولد جدید و زیبا


تولدم مبارک نیست، شکسته قلب داغون

تو نیستی و من از دوریت، خودم رو مرده میدونم

 

اس ام اس تولد جدید و زیبا


 
تک تک ستاره های عمرت بلند و والا

باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا

امروز روز تولدته عزیزم

عزیزمی، دوستت دارم به مولا

آمده ای به دنیا، دل خوش شده شاپرک

این است صحبت من  تولدت مبارک



اس ام اس تولد جدید و زیبا



امروز

 تنهایی من آغاز میشود

مات و مبهوت و منتظر

و من میدانم او حتی

تولدم را به من تسلیت هم نمیگوید

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است

در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک




اس ام اس تولد جدید و زیبا



امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

جز دلی که به من پس دادی

تولدت مبارک



اس ام اس تولد جدید و زیبا



صدای یک پرواز

 فرود یک فرشته

آغاز یک معراج ، و شروع یک زندگی

 تولدت مبارک



اس ام اس تولد جدید و زیبا



تکرار حضورت گلبرگ هاى شقایق رابه سجده وا میدارد

و من سرمست از آمدنت ترانه بودنت رامى سرایم

تولدت مبارک


اس ام اس تولد جدید و زیبا



برای تولد من جشن نگیرید

بگذارید باد شمع ها را خاموش کند

من همان روز تولدم مردم



اس ام اس تولد جدید و زیبا



مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم

تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش

عزیزم عیدت مبارک


اس ام اس تولد جدید و زیبا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد