اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تولد قشنگ


اس ام اس تولد


اس ام اس تولد قشنگ

تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک


  
اس ام اس تولد قشنگ

زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی

و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم


اس ام اس تولد قشنگ


زمین در انتظار تولد یک برگ

 من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک


اس ام اس تولد قشنگ


از یک نگاه تو رنگم پریده است

 قربان آن شوم که تو را آفریده است

عزیزم تولدت مبارک


اس ام اس تولد قشنگ


تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو

و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک


اس ام اس تولد قشنگ


امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی

مرا باسخاوت بی حدت بپذیر



اس ام اس تولد قشنگ


هدیه ای از آسمان برای؛

روز تولدت رسید.

و دیدم هیچ چیز

گلم را

جز عشق

لایق نیست


اس ام اس تولد قشنگ


تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو


اس ام اس تولد قشنگ


سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم

و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم


اس ام اس تولد قشنگ


آرزو می کردم

که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت

تولدت مبارک


اس ام اس تولد قشنگ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد