اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی


اس ام اس دلتنگی


اس ام اس دلتنگی


زندگی ام بسته به تار مویت

آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز

 

اس ام اس دلتنگی
 
امــروز هـم گـذشـت وُ نیامــدی

نا شکـر نیستـم

فــردا هم روزِ خـداست



اس ام اس دلتنگی

میگن قسمت نیست

حکمته

من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم

اما تو معنی طاقت رو می دونی

مگه نه



اس ام اس دلتنگی


نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم

من سکــوتم را فریـاد می کِشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد



اس ام اس دلتنگی


چقدر کم توقع شده ام

 نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست



اس ام اس دلتنگی


در جمـع من و ایـن بغـضِ بیـــــقرار

جـــایِ تــــو خـــــالی



اس ام اس دلتنگی

قــرارمـان

فقـط

یـک “مــانیــتورِ” کـوچـک بـــود

امّــا
اکنــون

قلبـــم را ببـین

که بــا هــر”آف” شدنــت

چــگونـه

بـیقــرارِ “آمــدنــت” مـی شـــود



اس ام اس دلتنگی


نشستم من دمی در خواب باتو

کـنــار چشـــــمـهء مـهتــاب باتو

مـگـر تـاب و تـوانـــم بـرده بـودی

که بــودم لحظـه ای بیـتــاب بی تو



اس ام اس دلتنگی


بیا قدم بزنیم

من با ” تـــــــــو ”

تو با هر که دلت خواست

فقط بیــــــــــا قدم بزنیم

اصلا بیا و بگذار

سایه ات باشـــــــــــم

سایه که آزار ندارد

دارد ؟



اس ام اس دلتنگی

گفته بودی پاییز که تمام شود

به سراغ رویاهایم می آیی

تا دلت را پیشکش عاشقانه هایم کنی

من جوجه هایم را شمرده ام

ببین…. !

تو نیامدی



اس ام اس دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد