اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس یاد کردن از دوست





اس ام اس یاد کردن از دوست



یادت برایم

همانند قصه سیگار پیرمردیست

که سالهاست میگوید نخ آخر است

 

اس ام اس یاد کردن از دوست


 
تو” آن نیستی که به یادت بیاورم

“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی 


اس ام اس یاد کردن از دوست



دریــا مــی‌شــوم

وقتــی هــر شــب

در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت

مثــل رود


اس ام اس یاد کردن از دوست



زیباست یادت

اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی


اس ام اس یاد کردن از دوست



در دفتر دل یاد تو سر مشق من است

یاد من هم نکنی , یاد تو تکلیف من است


اس ام اس یاد کردن از دوست



تو مرا فریاد کن ای هم نفس 

 این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است

 آسمانم پر شده از یاد تو 


اس ام اس یاد کردن از دوست




یادت

پرچم صلحیست

میان ِ شورش ِ این همه فکر


اس ام اس یاد کردن از دوست




یـــــــــــــــآد

چراغی که مال من است

ولی خاموش در دل های همـــه


اس ام اس یاد کردن از دوست




هر دو چشمان تو دنیای من است

گر نمیبینم تو را

 یادت نگهدار من است


اس ام اس یاد کردن از دوست




برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

نیاز من به آرامشی است

که بدانم تو به یاد منی


اس ام اس یاد کردن از دوست





نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد