اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس یاد کردن از عشق

اس ام اس یاد کردن از دوست



اس ام اس یاد کردن از عشق

عتیقه شـــــدم در یـــادها بی آنکه قدیمـــی باشـــم

 

اس ام اس یاد کردن از عشق
 

کاش فاصله ها اجازه میدادند

وقتی قلب ها به یاد هم می تپند

 در کنار هم باشند

به یادتــــــــــم


اس ام اس یاد کردن از عشق

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست

از شما دورم ولی

این دل همیشه با شماست


اس ام اس یاد کردن از عشق

میدونی محبت یعنی چی

م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

اس ام اس یاد کردن از عشق

وقتی کسی دیر به دیر ازم یاد می کنه

نگرانش نمی شم

حتما شاد بوده از یادش رفتم


اس ام اس یاد کردن از عشق

برایم در ردیف کسانی هستی

که به قول نیما یادت روشنم می دارد


اس ام اس یاد کردن از عشق

تقدیم به آنکه دارمش دوست

تقدیم به آن که قلبم از اوست

اگر مهتاب از تن بر کند پوست

جدا هرگز نگردد یادم از دوست


اس ام اس یاد کردن از عشق

یادی از ما کن ای عزیز دوست داشتنی

ای که هستی پیش ما شیرین تر از بستنی

تو مال من میشوی و من مال تو

زندگی میشود لحظه به لحظه خواستنی


اس ام اس یاد کردن از عشق

همه ی حواسم را جمع میکنم

تا خیالت را کم کنم

اما تمام یادت در”من” ضرب میشود

و “من” تقسیم میشوم در “تو”

می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست


اس ام اس یاد کردن از عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد