اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس یاد کردن زیبا



اس ام اس یاد کردن دوست



اس ام اس یاد کردن زیبا



درشب فاصله ها

 خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است

 
اس ام اس یاد کردن زیبا

گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی


اس ام اس یاد کردن زیبا


باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته

 آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا ، نیک تماشا نما

شمع وجود من از دوری تو کاسته


اس ام اس یاد کردن زیبا


اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست

گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست


اس ام اس یاد کردن زیبا


تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است


اس ام اس یاد کردن زیبا


جنس من از آهن و از سنگ نیست

 من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا

 حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست


اس ام اس یاد کردن زیبا



روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم


اس ام اس یاد کردن زیبا



آن نازنین کجاست که یادم نمیکند

 صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

 امشب به یاد کیست که یادم نمیکند


اس ام اس یاد کردن زیبا


شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد


اس ام اس یاد کردن زیبا


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد


اس ام اس یاد کردن زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد