اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سوال و پرسش

اس ام اس سوال و پرسش


اس ام اس سوال و پرسش

اگه من خاک باشم و تو سفالگر

 ازم چی میساختی ؟

  
اس ام اس سوال و پرسش

اگر یه روز از خواب بیدار بشی و ببینی تموم زندگیت یه فیلم بوده


اسم فیلمت رو چی میذاری


اس ام اس سوال و پرسش


امروز روز جهانیه فوضولیه !

هر سوالی که دلت میخواد ازم بپرس

مطمئن باش جواب میدم

 
اس ام اس سوال و پرسش


اگه قرار باشه یه نسبت دیگه با من داشته باشی


دوست داری من چیت باشم

اینو واسه همه بفرست جوابای جالبی میگیری

اول جواب من


اس ام اس سوال و پرسش


اگه بخوای از اخلاقام یکی رو واسه خودت برداری

 چیو برمیداری ؟

البته اگه اخلاق خوبی داشته باشم


اس ام اس سوال و پرسش


اگر یک روزی قرار باشه که دیگه منو نبینی

آخرین حرفی که بهم میزنی چیه

فقط یک جمله باشه


اس ام اس سوال و پرسش


اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی


چی رو انتخاب میکردی؟

بدون رو دروباسی بگو


اس ام اس سوال و پرسش


اگه یه روز از زندگیت مونده باشه

 چه کار ناتمومی داری که انجامش بدی؟


اس ام اس سوال و پرسش


یادته . . . ؟

جای خالی رو پر کن

باید یه خاطره مشترکی بین ما دوتا باشه


اس ام اس سوال و پرسش
نظرات 1 + ارسال نظر
naghmeh شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 20:22

قشنگ بود اما همش تکراری
جدید میخوامممممممممممممممممممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد