اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خاطرات عاشقی

اس ام اس خاطرات عاشقانه




اس ام اس خاطرات عاشقی


بارانِ سربی میشود

وقتی نیستی میریزد بر سرم

خاطراتت

 
اس ام اس خاطرات عاشقی



هیس حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام

بگو کسی حرفی نزند بگذار لحظه ای آرام بگیرم


اس ام اس خاطرات عاشقی


به هم میرسیم ۳ نفر میشیم

من و تو و شادی

از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم

تو و تنهایی , من و خاطره


اس ام اس خاطرات عاشقی


می آیی . . .         عاشق می کنی . . .

محو میشوی . . .

تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .

تازه می کنی خاطراتت را . . .      محو میشوی . . . .



اس ام اس خاطرات عاشقی


مرا محکــم تر در آغوش خود بگیـر

من هنوز هم نـمی خواهم تــو را

به دسـت خاطرات ” لــعنـتـی ” بسپـارم


اس ام اس خاطرات عاشقی


میگوینــد: بــاران کــه میزنــد

بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود

امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد

بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود


اس ام اس خاطرات عاشقی


دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت


من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم


اس ام اس خاطرات عاشقی


دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم


چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان


اس ام اس خاطرات عاشقی


من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند

و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی

چه بلاتکلیفند خاطراتمان


اس ام اس خاطرات عاشقی


ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ       ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی         به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمبگردد


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ     ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ


اس ام اس خاطرات عاشقی



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد