اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوری و فراق


اس ام اس دوری یار



اس ام اس دوری و فراق


کوتاه ترین قصه ی دنیا

رفت

 
اس ام اس دوری و فراق

 
چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم

 یک صحرا گذشته است


اس ام اس دوری و فراق


این روزها سنگین و نحس اند ، چه کنم

لحظات هم بهانه ات میگیرند

رفتی و ردپایت

در پس کوچه های قلبم باقی مانده است


اس ام اس دوری و فراق


امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه

خراب شده اند   بعد از تو    برگرد


اس ام اس دوری و فراق


با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

میبینم سر جاتی


اس ام اس دوری و فراق


اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

 من و تو وصله‌ای ناجور بودیم


اس ام اس دوری و فراق


یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

 شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم


اس ام اس دوری و فراق


گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او

 انتقام از من کشید، آخر جداییهای او


اس ام اس دوری و فراق


سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم


اس ام اس دوری و فراق


نفسم

تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند



اس ام اس دوری و فراق

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 14:32

قسم خوردم بعد تو نخندم....دگر باهیچکس عهدی نبندم...همان عهدی که باتوبسته اممن وفادارم اگرهستی وفادار.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد