اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوری و دل گرفته


اس ام اس دوری یار



اس ام اس دوری و دل گرفته


تو و فاصله با هم یکی شدید

من و پاهام به رسیدن ناامید

کاش میشد می رسیدم تا می دیدم

تو و فاصله به هم چیا میگید

  
اس ام اس دوری و دل گرفته


بعضی وقتها چشمم به قلبم حسودیشون میشه ، میدونی چرا

چون تو همیشه تو قلبمی

 ولی از چشم دوری


اس ام اس دوری و دل گرفته


فکر کردم آسمان را می توان تسخیر کرد

آب اقیانوس را با آه خود تبخیر کرد

فکر کردم رفتنت را می توان از یاد برد

هیچ دانستی ؟ دلم را رفتن تو پیر کرد


اس ام اس دوری و دل گرفته


نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی کاش بودی

تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد



اس ام اس دوری و دل گرفته


به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را


اس ام اس دوری و دل گرفته


هرجا تو باشی دل من همون جاست

حتی اگه فاصلمون یه دنیاست


اس ام اس دوری و دل گرفته


مرا از خود رها کردی و رفتی

مرا آنگه که تنها مانده بودم

ولی من باز هم هستم به یادت

اگر چه دور هستم از سرایت


اس ام اس دوری و دل گرفته


همیشه ، دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

 گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن



اس ام اس دوری و دل گرفته


مست آن یارم که در تنهاییم یادم کند

از فراق و دوری خود سخت بیمارم کند



اس ام اس دوری و دل گرفته


و با دلتنگی های من

 تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری

 تظاهر میکنم هستی


اس ام اس دوری و دل گرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد