اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوری غمناک


اس ام اس دوری یار



اس ام اس  دوری غمناک


همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب

غروب زندگیست

ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست

 
اس ام اس  دوری غمناک

خودت نیستی صدات مونده

صدات چشمامو گریونده

دلم روی زمین مونده

فقط از تو همین مونده


اس ام اس  دوری غمناک


نگران خودمم که چجوری بی تو بمونم

دوری و ندیدن تو کاره من نیست

 نمی تونم


اس ام اس  دوری غمناک


یکی می پرسد : اندوه تو از چیست

سبب ساز سکوت مبهمت کیست

برایش صادقانه می نویسم

 برای آنکه باید باشد و نیست


اس ام اس  دوری غمناک


شبیه برگ پاییزم همیشه قسمت بادم

ز تو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم


اس ام اس  دوری غمناک


چشماتو ببند

بستی

حالا باز کن

 باز کردی

چقدر طول کشید

همین قدر هم نمی تونم دوریتو تحمل کنم


اس ام اس  دوری غمناک


تو که درد دل دیوانه ی من می دانی

چند دور از تو خورم

 خون جگر پنهانی


اس ام اس  دوری غمناک


به تو عادت دارم

مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت

و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

تو توانایی آنرا داری که به این فاجعه پایان بخشی


اس ام اس  دوری غمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد