اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

اس ام اس تبریک ازدواج



اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج



همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو

 از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم

حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی

تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی

وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من

 
اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

همسر عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی

آرزومندم

سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد

سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


…. جان

 با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو

تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی

سالروز یکی شدنمان خجسته باد



اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج



همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم

 بیش از آنچه تصور کنی


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج



همسر خوبم ….

جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در سالروز ازدواجمان

هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد



اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را

همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی

به مناسبت سالروز ازدواجمان  تقدیم می کنم

دوستت دارم



اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


آنکه قصد خوشبختی دارد

در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید

دوستت دارم


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد

مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر

سالگرد ازدواجمان مبارک



اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج


در ثانیه‌های بودنت می‌مانم

 در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

 تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم


اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد