اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس صبح بخیر و سلام

اس ام اس صبح بخیر و سلام




اس ام اس صبح بخیر و سلام



خاص معرکه خیلی زیبا

صبحا که تو میخوابی

 من همیشه بیدارم

تو خواب بد میبینی

 من دنبال یه کارم

تو تنبلی و بدحال

 من خوشحالم و سرحال

پاشو دیگه تنبل

  

اس ام اس صبح بخیر و سلام

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید

 یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی

صبح نازت بخیر


اس ام اس صبح بخیر و سلام


صبحت بخیر عزیزم

 برات چایی بریزم

گولت زدم عزیز جون

 تو که نیستی خونمون


اس ام اس صبح بخیر و سلام


سلام ای وسیع جاری

 ای پهنه نور باران

 ای طراوت بی کران


اس ام اس صبح بخیر و سلام


سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود


اس ام اس صبح بخیر و سلام


سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود


اس ام اس صبح بخیر و سلام


صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند


اس ام اس صبح بخیر و سلام


سلام ای طراوت همیشه

دوست دارانت را دریاب

ما آن بیدلانیم که دل خود را

در افق های آبی ات می جوییم

صبحت بخیر گلم


اس ام اس صبح بخیر و سلام


It makes me so happy, this is what i m gonna do

Send a good morning sms right back to youuu

Good Morning my Friend

HAVE A BEARY GOOD MORNING


اس ام اس صبح بخیر و سلام


The sun rises into the sky with the warmest smile

he wishes you a good morning

hoping that you have the perfect day

Take care & miss you

 Gd morning


اس ام اس صبح بخیر و سلام

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد