اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

اس ام اس شب بخیر



اس ام اس شب بخیر عاشقانه

شــــــب

یعنی پایان با تو بودن

ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود

در انتظار شب های با تو هستم

  
اس ام اس شب بخیر عاشقانه

شب های با تو بودن

یعنی همه چیز را داشتن

حالا که با من هم نیستی

مشکلی نیست خوب بخواب


اس ام اس شب بخیر عاشقانه


شب برات اس ام اس زدم که بگم

دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره



اس ام اس شب بخیر عاشقانه


|-|
|-|
|-|
|-|

شب شده

 برات نردبون گذاشتم تا بری سر جات ماه من


اس ام اس شب بخیر عاشقانه


امیدوارم امشب که میخوابی

 قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی

 چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت


اس ام اس شب بخیر عاشقانه

خورشید خاموش ، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن

همه چیز اماده ست که توی خواب امشب

تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم

 شبت به خیر


اس ام اس شب بخیر عاشقانه


بخواب قشنگترین یار

 منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن

بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن

 شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم


اس ام اس شب بخیر عاشقانه

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم منم من عاشقت

 آروم باش بهترینم


اس ام اس شب بخیر عاشقانه

خوابای رنگی بیبینی خواب دلتنگی نبینی شبت به خیر

ای مهربون خوب بخوابی عزیز جون


اس ام اس شب بخیر عاشقانه

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو در زمان

خوابالودگی ، ارسال شده است

لطفا خوب بخوابید ، شب خوش


اس ام اس شب بخیر عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد