اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دل شکسته

اس ام اس دل شکستگی ها



اس ام اس دل شکسته


وقتی داشتی میرفتی گفتی دیگه هیچکی رو مثه من نمیتونی پیدا کنی

توی دلم گفتم

 اتفاقا خوبیش همینه

  
اس ام اس دل شکسته

از فردا  بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های

امشب  من سنگین تراز

تمام روزهایی است که عاشقانه گریه کردم


اس ام اس دل شکسته


با وجود تو

 عشق در من تغییر معنا داده است

به لجن میکشی واژه ها را


اس ام اس دل شکسته


فرق سرت می دونی کجاست

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا


اس ام اس دل شکسته


از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو

 ایراد از تو نیست

مگس هیچوقت سمت گل نمیره

همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش


اس ام اس دل شکسته


اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم

نه دورت


اس ام اس دل شکسته


نمی خواهم بعد از مرگم

به احترامم یک دقیقه سکوت کنی

اکنون که زبانت نیش دارد

دهنت را ببند


اس ام اس دل شکسته


نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ

نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی

میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ

خواســـتی بــآش

خواســـتی نَبــآش


اس ام اس دل شکسته


وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت

برات بکنم


اس ام اس دل شکسته


ﻛﻼﻍ ﭘﺮ گنجشک ﭘﺮ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ

 ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ ﮔﻤﺸﻮ ﻋﺰﻳﺰﻡ

.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد