اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس کنایه و طعنه زدن

اس ام اس دل شکستگی ها



اس ام اس کنایه و طعنه زدن


شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی

اما برای من مثل روز روشنی
 


اس ام اس کنایه و طعنه زدن

پراید شد ۲۰ میلیون

ولی تو همون ۲ زاری که بودی موندی


اس ام اس کنایه و طعنه زدن


فرقی نمی کنه

 که به یه دو پا زیادی جَو بدین یا به یه چهار پا زیادی جُو بدین

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین


اس ام اس کنایه و طعنه زدن


احـتــرام برای بعضــیـــا

بیــشتر از کـــراک و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره


اس ام اس کنایه و طعنه زدن

یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون

عزیزم تو موی زایدی

باید بری تو سطل زباله


اس ام اس کنایه و طعنه زدن

یه سری شدیدا به عینک نیاز دارن

واسه اینکه گوشامونو

خیلی دراز میبینن


اس ام اس کنایه و طعنه زدن

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدار ما به وقت سوختنت


اس ام اس کنایه و طعنه زدن


اولا فکر میکردم من تنها کلید خوشبختی هستم

که به در قلب تو خوردم

اما الان که نگاه میکنم

میبینم قلب تو به هر کلیدی میخوره


اس ام اس کنایه و طعنه زدن


مهم این نیست که رفتی

 مهم اینه که دیگه برنگردی


اس ام اس کنایه و طعنه زدن


سیب از درخت افتاد

ستاره از آسمان

تو از چشم من

گاهی فرقی نمیکند از کجا
سرنوشت مشترکی است سقوط


اس ام اس کنایه و طعنه زدن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد