اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فراموش شدگان

اس ام اس فراموشی



اس ام اس فراموش شدگان


تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم

 نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم

شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه

بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه

 
اس ام اس فراموش شدگان
 
بی بهانه تو را مرور میکنم

 تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد


اس ام اس فراموش شدگان


این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش میکنیم

همه ی کارهایمان به این خوبی بود

 چه خوب بود


اس ام اس فراموش شدگان


تقدیم به همه فراموشکارای دنیا

وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری

یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن


اس ام اس فراموش شدگان


به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

 گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن


اس ام اس فراموش شدگان


سخت ترین دو راهی

 دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است

گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی

و گاهی آن قدر منتظر می مانی

 که می فهمی زودتر از اینها باید فراموش میکردی


اس ام اس فراموش شدگان


گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی

حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام

وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی


اس ام اس فراموش شدگان


تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد

محبتش پایان ندارد

 فراموشیش امکان ندارد


اس ام اس فراموش شدگان


شکسته این جماعت بال ما را

پریشان کرده ماه و سال ما را

تو هم ای بی وفا از ما بریدی

نمی پرسی دگر احوال مارا


اس ام اس فراموش شدگان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد