اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسی

اس ام اس احساسی




اس ام اس احساسی



چای دم کن

 خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها

چای با عطرِ هِل و گل‌های قوری، بهتر استمی خواهم خودکشی کنم

نه اینکه تیغی بردارم و رگم را بزنم

قید احساسم را می زنم

  
اس ام اس احساسی


من ایمان دارم به پایان این روزهای سرد و مه آلود

ماهِ من، می دانم که بزودی آفتابی خواهی شد

من این را از قاصدکهای خوش خبر شنیده ام


اس ام اس احساسی


چه عاشقانه به رویت لبخند زدم

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی

و این شد

“عاشقانه ی آرام” من و تو


اس ام اس احساسی


تمــــــــــــام دنیـــا در آغوشـــت خــــلاصه شـــــــــده اســـــــــت

کـــــــــــودکـــــــــانه

پنــــــــــــاه میـبـــــــــــرم

بـــــــــه خلاصــــــــــه ی دنیــــــــــــــــا


اس ام اس احساسی


عطرها بی رحم ترین عنصر زمین اند

بی آنکه بخواهی میبرنت

 تا قعر خاطراتی که برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی


اس ام اس احساسی


من مانده ام با یاد تــــــــــو

و بغضی که لگد می زند

بر حنجــــــــــــره ای پا به مـــاه


اس ام اس احساسی


.پیـــــچـکـــــ مــــی شوم ، وحــشــــــــــــــــــــــی

مــــــــی پیــــــــــــــچم بـه پـــر و پـای ثانیه هـایـت

تـا حتــــی نتــــوانــــــــی آنــــــــــــــــــــــــــــــــی

 بـــــــــی “مـــن” ” بـــــودنـــــــــــــ” را

زنــدگــــی کنـی


اس ام اس احساسی


هر روز بر روی دلــــم می نویسم

 ” عاشــــقی تا اطلاع ثانــوی ممنــــــــوع ”


اس ام اس احساسی


به رویـــــای با تـــــو بودن که می رسم

دیــــگر بـــــار دلـــــم می لـــــرزد


اس ام اس احساسی

خیال نبودنت نیز زیباست

اصلا بگذار صادقانه بگویم

هر خیالی که ردی از تو داشته باشد زیباست


اس ام اس احساسی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد