اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس انتظار کشیدن

اس ام اس انتظار کشیدن



اس ام اس انتظار کشیدن


خیلی وقت است فراموش کرده ام

کدامیک را سخت تر می کشم

رنــــج !  انتظار !  یا نفس را

  
اس ام اس انتظار کشیدن

صـــدای قـــلب نــیست صـــدای پــــای تــوست

کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی

کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی

کـــافی اســـت کــمی بـایـستی


اس ام اس انتظار کشیدن


این شعر آبی می نشیند روی کاشی

وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی


اس ام اس انتظار کشیدن


برگرد

شاید شعر آرامش بگیرد

چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی


اس ام اس انتظار کشیدن


امشب شبی ست

که دریای دل طوفانی ست

ناگفته هایم باشد

برای شبی دیگر با یک شور دیگر


اس ام اس انتظار کشیدن


برای دلم گاهی پدر میشوم

خشمگین میگویم

 بس کن

 تو دیگر بزرگ شدی


اس ام اس انتظار کشیدن


آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد


اس ام اس انتظار کشیدن


سفری به دور دنیاست

 وقتی دستانم تا انتها

 رویت را نوازش می کنند


اس ام اس انتظار کشیدن


حواسم را هر کجا که پرت می کنم

 باز کنار تو می افتد


اس ام اس انتظار کشیدن


ایــــــن اشک هــــا از قلبیست که شبیــــــه دخترکی لجبـــــــاز

فقط تــــو را می خواهـــد و از بـــــازی با خاطرات خسته شـــــــده


اس ام اس انتظار کشیدن

پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و لبِ طاقچه ی نگاهت

می نشیند

می بینی

دلم بی دام و دانه


اس ام اس انتظار کشیدن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد