اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه

اس ام اس بوسه



اس ام اس بوسه


گاهی دلم میخواهد

از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم

 
اس ام اس بوسه
 

بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو


اس ام اس بوسه


هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران

روی صورتت هم حسودی میکنم


اس ام اس بوسه


داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت

بیـــرون میکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمت

و نیسـتـــی


اس ام اس بوسه


سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـمـهـایــت

دسـت خـــط ِ کــیـست

که بــوســیـدنــش

سـجــده ی واجــب دارد


اس ام اس بوسه


دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام


اس ام اس بوسه


مــرا ببــوس

روزهــای سختــی در پیــش اســت

بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم


اس ام اس بوسه


بوسیدن تو تنها تکراریست

که تکراری نمی شود


اس ام اس بوسه


کاش فراموشت می‌کردم

با عبورِ هر نفس

در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها از ولوله‌ی بوسه و مکث


اس ام اس بوسه


فنجان چای توام

 ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت

گاهی دلم میخواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم


اس ام اس بوسه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد