اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه عشق

اس ام اس بوسه



اس ام اس بوسه عشق


درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لبـهــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم

 
اس ام اس بوسه عشق


بخــواب تــا نگــاهــت کنــم

و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم

هــر چــه تــو بخــواهــی


اس ام اس بوسه عشق


لبانت را می بوسم قند  دلت آب می شود

و تا ابد نمک گیر

شیرینی لبان تو می شوم


اس ام اس بوسه عشق


بوسه‌

 بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدنش حال میده

هم پس دادنش 


اس ام اس بوسه عشق


بعد از گذشت این همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین

با این همه امید محال عاشقم هنوز


اس ام اس بوسه عشق


اگه میشد با بوس شارژت کنم

اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی


اس ام اس بوسه عشق


یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن

که از روی آن هزار بار تمرین کنم


اس ام اس بوسه عشق


بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم


اس ام اس بوسه عشق


و زندگی از جایی

شروع میشود

که بی هوا بوسیده میشوی


اس ام اس بوسه عشق


تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی

اما  لب هایت

عجب تعادلی برقرار کرده است

شیرین است ،شیرین شیرین

در برابر این زندگی


اس ام اس بوسه عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد