اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه عاشقانه

اس ام اس بوسه



اس ام اس
بوسه عاشقانه


چه خوب که من بهشت را

به بوسه های تو بخشیدم

حالا

همه جا بوی بهشت دارد و من

عطر بوسه های تو

  
اس ام اس بوسه عاشقانه

دارد عــادتــم مـی شـود

کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم

مثل  گنجــشک هــا کــه هــرگــز

آســوده از زمیـن

 دانــه برنمـی چیـنند


اس ام اس بوسه عاشقانه


آن روزها

 تو و بوسه های داغ

این روزها

 مـن و داغ بوسـه ها


اس ام اس بوسه عاشقانه


از صورتت نقاشی کشیده ام

همانطور که دلم میخواست باشی

حالا چشمهایت فقط مرا میبیند

و لبخند همیشگیت لحظه های نبودنت را

میپوشاند

فقط مانده ام هوس بوسیدنت را چه کنم



اس ام اس بوسه عاشقانه


تــمام زخم هایــم

مـرهمـش لـب هــای  تــوست

بـوسه نـمی خواهــم  فـقـط حرفــی بـــزن


اس ام اس بوسه عاشقانه


خیره است چشم خانه به چشمان مات من

خالی است بیصدا و سکوتت حیات من

حق السکوت میطلبد از لبان تو

چشمان لا ابالی و لبهای لات من


اس ام اس بوسه عاشقانه


شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

 به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

 که فردا نیابند خاکسترم


اس ام اس بوسه عاشقانه


من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و تــــــــــــــو

دهانـــــم را

با یک بـــــــــــــوســــــــه ببند


اس ام اس بوسه عاشقانه


دلم بوسه ای میخواهد

که از فشارش

 چشمانم سیاهی رود

چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق

 برمی خیزد را دوست دارم


اس ام اس بوسه عاشقانه


بوسه یعنی لذت دلدادگی

 لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن 

 لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

  بوسه یعنی عشق من با من بمان


اس ام اس بوسه عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد