اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خسته از دنیا

اس ام اس خسته



اس ام اس خسته از دنیا


خدایــــــــــــــــــا

به حد کافی خیال بافتم

و تنم کردم

یه کم واقعیت شیرین

لطفا

  
اس ام اس خسته از دنیا

تقــویمِ امـسال هـــم

بـا تقـــویــمِ پــارسال

هیـــچ فــرقـی نمیـــکند

وقتـی زنـــدگی

تــا اطّـلاعِ ثــانــوی

تعــطــــــیل اسـت


اس ام اس خسته از دنیا


بالاتر از سیاهی هم رنگ هست

مثل رنگ این روزهای من


اس ام اس خسته از دنیا


هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد

من امـا فـقـطـ

دسـتـــ بــرمــیــدارمــ


اس ام اس خسته از دنیا


این روزها تلخ می گذرد

 دستم می لرزد از توصیفش

همین بس که

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است

با تیغِ کُند


اس ام اس خسته از دنیا


صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای


اس ام اس خسته از دنیا


خدایا فکر کنم سرنوشت

منو وسط میدون شهر نوشتی

بس که هرکی به من رسید منو دور زد


اس ام اس خسته از دنیا


این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است


اس ام اس خسته از دنیا


مثل سیگار نصفه افتادم

در جهانی که پمپ بنزین بود


اس ام اس خسته از دنیا


چـــایــت را بــــنوش نگــــرانِ فـــــردا نــــــباش

از گنــــدمـــزارِ مـن و تــــو

کـــاهــی مــی مــانـــد

بـــــــرایِ بـــــادهــــا


اس ام اس خسته از دنیا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد