اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خسته و دل بریده


اس ام اس خسته از روزهای تکراری


اس ام اس خسته و دل بریده


این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند

فقط ادامه می دهند

 
اس ام اس خسته و دل بریده


امروز کسی از من پرسید چند سال داری

گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم

کودکی چند ساله ام


اس ام اس خسته و دل بریده


اگر گریــه نمیکنـــم فکــر نکن از سنگـــــم

مــن مـــــرد هستم

تنهـاییــ قـدم زدنم از گریـه کردن دردنـاک تـــر است


اس ام اس خسته و دل بریده


من    از این منـی

که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم


اس ام اس خسته و دل بریده


بَهای با تو بودَن بس ناجوانمردانه

سَنگیـــن است

درآمَدِ روح من ناچیز تر از اینهاست


اس ام اس خسته و دل بریده


بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم

لالایـــی هــای ِ مـــادرم

زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد


اس ام اس خسته و دل بریده

امــروز

دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی
فردایــت را می ســـازم


اس ام اس خسته و دل بریده


معنی ماندن ِ بی عزت چیست

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا

 خودت تمامش کن


اس ام اس خسته و دل بریده


گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم

 که دلم می خواهد قبل از خواب

ساعت را روی هیچوقت  کوک کنم


اس ام اس خسته و دل بریده


خسته ام مثل درخت سروی

 که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد

 شکست


اس ام اس خسته و دل بریده

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد