اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس نا امیدی و بریدن

اس ام اس نا امیدی



اس ام اس نا امیدی و بریدن

چقدر غریب

هیچکس انگار هوای هیچکس را نمیکند

یخ کرده زمین از بی هوایی

 
اس ام اس نا امیدی و بریدن
 
خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند


اس ام اس نا امیدی و بریدن

خَـــــــــــسته ام

ولـــــــــــــــی هَــــــــــنوز

بــــــوی دوســــــــــتت دارم میـــــــــدهم


اس ام اس نا امیدی و بریدن

خدایا

گله نمیکنم

ولی کاسه ام را اینقدر خالی دیده ای

که هر چه خواسته ام را در کاسه ام میگذاری


اس ام اس نا امیدی و بریدن

تمام آرزوی امشب من

 ندیدن فرداست


اس ام اس نا امیدی و بریدن

این روزها پارو را رها کرده ام و دراز شده ام کف قایقی معلق

 که به هیچ کجا نمی رود


اس ام اس نا امیدی و بریدن

لحظاتی هست

 که هیچ چیز این زندگی قانعت نمی کند

و فقط و فقط نیاز به اندکی مردن داری


اس ام اس نا امیدی و بریدن

حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم

که هیچکی بهش “تـــــوجـــــه” نمیکنه


اس ام اس نا امیدی و بریدن

حس پرنده ای رو دارم

که از قفس آزاد شده

اما پرواز از یادش رفته


اس ام اس نا امیدی و بریدن

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم

منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق

 هر روز به گذشته سفر میکنم


اس ام اس نا امیدی و بریدن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد